Je winkelwagen is momenteel leeg
Alle bestelling worden door onze huidtherapeuten ingepakt en verzonden. Indien nodig geven wij nog advies over hoe je een product kan gebruiken en welke huidreacties je kan verwachten. Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk klaar te leggen op de praktijk of te verzenden.
Bestellingen die op werkdagen vóór 12:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag klaar te leggen of te verzenden. Het lukt ons niet altijd om dit na te komen. Wanneer producten niet voorradig zijn dan kan de verzending van de bestelling iets langer duren. Op de productpagina's staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hiervan op de hoogte via een mail.
De verzendkosten bedragen:
€ 6,95 voor bestellingen onder de € 75,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 75,-
Wij verzenden de bestellingen via de postbode of pakketbezorger van PostNL. De bezorging zal de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 uur plaatsvinden. De daadwerkelijke bezorging is afhankelijk van de drukte bij PostNL. De bezorging kun je volgen via de track- & tracecode welke je ontvangt nadat wij het pakket verzonden hebben. Wij zijn niet aansprakelijk voor een langere levertijd.
Wil je een product retour sturen? Dat is natuurlijk mogelijk. Je hebt tot 14 dagen na ontvangst van de bestelling het recht om zonder opgave van reden de bestelling te annuleren.
Na de annulering heb je nog 14 dagen om de bestelling of het product retour te sturen. Stuur de bestelling terug in goede staat en in de originele verpakking. Wij crediteren het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten nadat wij de retour gestuurde bestelling in goede orde hebben ontvangen. De uitbetaling gebeurt door betalingsprovider MOLLIE.
De kosten voor het retour sturen zijn voor jouw eigen rekening. Bekijk bij de diverse vervoerders wat de verzendkosten zijn.
Wil je gebruik maken van het herroepingsrecht neem dan contact met ons op via het klantenportaal of via [email protected] o.v.v. het ordernummer.
Product ruilen?
Wil je een product ruilen? Dat is ook mogelijk. Neem contact met ons op via het klantenportaal of via [email protected] o.v.v. het ordernummer. De kosten voor het retour sturen van het product zijn voor jouw eigen rekening.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Heb je per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via [email protected] o.v.v. het ordernummer of bel ons op 0348-447545. Wij zullen proberen het bezorgadres alsnog te wijzigen.